De eerste afspraak
- Wat breng je mee :
- je identiteitskaart
- je doktersvoorschrift voorzien van een klevertje van de mutualiteit
- medische beeldvorming (RX, CT, MRI, echo…) en verslagen (indien voorhandig) van voorgaande onderzoeken die u recent hebt laten uitvoeren voor de aandoening waarvoor u in behandeling komt.
- Afspraken moeten 24u op voorhand worden geannuleerd. Zo niet wordt dit aangerekend zonder tegemoetkoming van de mutualiteit
Onze tarieven
- Sinds 2017 zijn wij een gedeconventioneerde praktijk
- Het ereloon bedraagt :
- 34€ voor een behandeling in het kabinet
- 36€ voor een behandeling huisbezoek
- klik hier voor een volledig overzicht van de erelonen en terugbetaling.
- Dit zijn de tarieven die onze beroepsorganisatie
adviseert.
- Afhankelijk van uw verzekeringsstatus zal u hiervan ongeveer de helft terugkrijgen van uw mutualiteit.
- He remgeld (= wat u moet laten vallen bij de mutualiteit) wordt door de hospitalisatieverzekering terugbetaald en wordt meegerekend bij de maximumfactuur.
- In specifieke situaties (na een heelkundige ingreep) kan er een hoger terugbetalingsbedrag betaald worden de eerste drie maanden na de ingreep.
- Bij de eerste behandeling wordt een dossierkost aangerekend. Die bedraagt 7€ bij courante aandoeningen en 30,65€ bij F en E aandoeningen. Dit wordt volledig of bijna volledig terugbetaald door de mutualiteit.
Hoe kan je betalen ?
- Er wordt een tussentijdse afrekening gemaakt na een 10-tal beurten.
- Er kan cash of met de bankkaart worden betaald.
- Een andere mogelijkheid is betalen met de Payconiq-app
- De documenten voor de terugbetaling ontvangt u na betaling.