De eerste afspraak

  • Wat breng je mee :
    • je identiteitskaart
    • je doktersvoorschrift voorzien van een klevertje van de mutualiteit
    • medische beeldvorming (RX, CT, MRI, echo…) en verslagen (indien voorhandig) van voorgaande onderzoeken die u recent hebt laten uitvoeren voor de aandoening waarvoor u in behandeling komt.
  • Afspraken moeten 24u op voorhand worden geannuleerd. Zo niet wordt dit aangerekend zonder tegemoetkoming van de mutualiteit

Onze tarieven

  • Sinds 2017 zijn wij een gedeconventioneerde praktijk
  • Het ereloon bedraagt :
    •  28.5€ voor een behandeling in het kabinet
    •  32€ voor een behandeling huisbezoek
    • klik hier voor een volledig overzicht van de erelonen en terugbetaling.
    •  Dit zijn de tarieven die  onze beroepsorganisatie
      adviseert.
  • Afhankelijk van uw verzekeringsstatus zal u hiervan ongeveer de helft terugkrijgen van uw mutualiteit.
  • He remgeld (= wat u moet laten vallen bij de mutualiteit) wordt door de hospitalisatieverzekering terugbetaald en wordt meegerekend bij de maximumfactuur.
  • In specifieke situaties (na een heelkundige ingreep) kan er een hoger terugbetalingsbedrag betaald worden de eerste drie maanden na de ingreep.
  • Bij de eerste behandeling wordt een dossierkost aangerekend. Die bedraagt 6.50€ bij courante aandoeningen en 30,65€ bij F en E aandoeningen. Dit  wordt volledig of bijna volledig terugbetaald door de mutualiteit.

Hoe kan je betalen ?

  • Er wordt een tussentijdse afrekening gemaakt na een 10-tal beurten.
  • Er kan cash of met de bankkaart worden betaald.
  • Een andere mogelijkheid is betalen met de Payconiq-app
  • De documenten voor de terugbetaling ontvangt u na betaling.